Mysigt!!!

 I eftermidddags var jag på fika med goa vänner.
Helena min barndomsvän sen vi var ca 1 år och Åse som vi gått i samma klass med förskolan till nian.
Helena och jag träffas ofta än och umgås med våra familjer. Jättekul!!!! Många minnen finns det!
Åse flyttade till Stockholm efter studenten och har pluggat där sen dess. Nybliven mamma.

Vi har sen några år tilllbaka som tradition att träffas och fika när hon är nere på sommaren.

Så idag har vi varit på Hylkegården
  och bara myst. Vi satt där nog i tre och en halvtimme och bara pratade, pratade och pratade.....allt mellan himmel och jord...men mycket barn och babisar. Så kul det var att träffas!

Sen körde vi hem och träffade hennes lilla Clara 4 månader...som tyvärr sov...men gud så go hon va´! 

Ikväll har vi sett på Benjamin Buttons otroliga liv....med Brad Pitt.
Handlade om att han föddes gammal och dog som baby.
Mycket bra film men lite lång....

Sov gott alla det ska jag försöka göra, sover dåligt för tillfälligt.....vaken tusen gånger känns det som och funderar på allt som ska göras...allt man vill göra....men inte hinner med!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mia

Som jag grät till den filmen... Superbra!

2009-08-04 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0