MÅSTEN....

Helgen har bestått av att göra.....alla måsten....
Efter pappas överraskningsfrukost i lördags.... stod städning på schemat......tog banne mig hela dagen....
men nu e´här fint...så länge det nu varar....

I går söndag.....hade vi SPARA....KASTA...GE BORT....städning av alla lådor vi haft uppe på vinden ...som nu ska bli ovanvåning ...de åkte ner i garaget....
FASIKEN va mycket skit man sparar på.....
 


Det blev tid för lite stryktvätt också innan vi åkte till lillbroderns flickväns födelsedagskalas kl 15.00.
Goda kakor bjöds det på där.


Vädret var inte det bästa...regn nästan hela dagen.....

TYPISKT ...vi som skulle till Kulla....
Men se det sprack upp och Kulla blev det...PERIKLES på scen.....vilket ös....som alltid när det är Perikles!
Det var en skön kväll...kom en lite skur som gick över lika fort.....träffade många roliga människor och dansa gjorde vi.

Idag ska jag bli klar med mitt strykberg så att jag kan njuta av lite semester sen....om solen vill offra sig och titta fram lite någon dag....

Barnen har kompis här.....de har haft picknick på lekplatsen, badat i poolen trots denna blåst som finns i Gladsax idag!

Och tomtarna på loftet kämpar vidare med renoveringen så att vi någon gång i framtiden kan flytta upp....

Ha en skön dag !

Kram kram

Kommentarer
Postat av: rebecca

tycker du e lite dålig på att uppdatera din blogg vännen. Kram

2009-07-25 @ 13:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0