LYCKLIG DOTTER!!!!

 Igår var vi i Kristianstad, Tivoliparken!

Isabelles stora idol skulle spela! JOHAN PALM




Inträde 150 kr ( lite dyrt tyckte jag allt men vad gör man inte....)
Tyckte dock att de kunde haft en åldersgräns på inträdet...alla fick betala 150 kr även de minsta små på 3 år....

Insläpp 18.00....då skrev Johan autografer.....fram till 18.35 så TYVÄRR hann vi aldrig fram.....blev lite dystra miner...menmen...sen kl 19.00 drog det hela igång...

JOHAN PALM PÅ SCEN......PUBLIKEN JUBLA.......
Bandet som spelade med honom var ett gäng killar ( 6 st med Johan). Även hans storebror Henrik var med!
Mycket sötare än Johan om jag får säga det....

Det var en Lyckad kväll...som till mångas förvåning tog slut alldeles för fort....de spelade i 40 minuter....sen var det slut....ingen mer sång...inga fler autografer....


       


Så här gla´ var min lilla tjej...



Trevlig helg alla, det ska jag ha...ledig 2 dagar sen på de sista 3 innan sememstern!!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja äntligen börjar det se ut som mitt hem här nu =)

Trevlig helg på dig med!

2009-07-10 @ 19:01:40
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0