LÄNGTAN....sol och bad...

ÄNTLIGEN IDAG 29 JULI.......
12.50....LÅG LÄNGTAN....SCOTTS NYA SKIVA I POSTLÅDAN.....

                                               

Har gått några varv nu idag och favoriten är nog Vilken natt..... eller Inget stoppar oss är kanon...och Längtan....och Underbar.....och ahhhh  va F-N hela skivan e´ så bra, kan inte bestämma mig!!!!!

" så förälskade, åh ..så förälskade...åh vilken natt, en underbar natt och himmelns stjärnor ser oss två,...åh vilken natt,  en underbar natt bara för dej och mej.... tillsammans här och nu tillsammans jag och du....ser på varann ,du rör vid min hand, nu e´ det bara vi ,åh vilken natt..."

"vaknar upp och undrar vad du gör...lalalala....jag kan inte sluta tänka på dej...du e´ underbar....lalalala...."


Idag åkte barnen och jag en sväng till Gyllebosjön. Gäller att passa på när solen visar sig. Barnen badade lite och hade kul , sen blev det glass och lite godis.
Jag höll mig i vattenbrynet...kan ju va farligt att bli vått....nä...men jag gillar inte att bada i sjön....ska vara havet eller i pool.
Monica, Martin och Emmy var också med oss. Och vid sjön träffade vi Helena och Hugo.


" Ja jag vet att klockan är två och det är sent för en söndag kväll, men ingenting kan få mej här ifrån...lalalala....i natt i natt e´du e det jag...inatt i natt kom och ge kom och ta...."


                          

                             

                          

                                                                                                         

Här hemma har det stökats och smutats ner för fullt....haha....Nä, Jonas har varit i dragit det sista med strömmen  inför ovanvåningen...... blir så bra så.....men imorgon måste här städas ordentligt!!!!! Har inte orkat ikväll, bara dammsugit det värsta!

" Längtan bort från denna väntan när ska jag få veta om du kan förlåta mej....tiden försvinner här bredvid mej finns inget jag kan göra det som e´ gjort e´gjort...ingenting känns längre som förut..."


Istället har Alexander och jag fixat till ett nytt litet akvarie åt de små stackars fiskarna som fanns kvar i det akvariet som Alexander hade på rummet.... det var rättare sagt 12 stycken kvar....

                         

Så här fint och mysigt blev det nu!!!!


Nu får det vara kväll tror jag bestämt!
Ha det bäst och sov gott!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Visst är den bra ckivan??

Har lyssnat på den igen om igen =)

2009-07-30 @ 15:58:58
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0