GRATTIS!!!

Jag i går firade vi då vår 1-åriga bröllopsdag.
Grattis till det!! haha...



Barnen lämnade vi hos mormor och morfar för övernattning.
De har säkert haft det jätteskoj.
Ska köra dit om en stund. Sen ska jag jobba 13.30- 22.00.

Men i alla fall, när barnen var på plats så körde vi till Jakten i Ystad för att inta en Romantisk middag för 2!!!!
Vi åt Skånepanna hette det, fläskfilé med skånsk potatis i nån röra. Ja det var gott - skånsk var nog rätt ord för det smakade verkligen hemlagat lite åt pytt i panna hållet.

Sen nöjt vi av blåbär och äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Sen var man sprängmätt.
Ja det var en mysig bröllopsdag för 2!!!!!

När vi åkte hem var det Guldklaven på radion och det lyssnade vi på efter lite protester....

Men i alla fall - jag säger bara ....

GRATTIS HENRIK STRÖMBERG -ÅRETS SÅNGARE!!!!



OCH

GRATTIS CLEAS LINDER - ÅRETS KEYBOARDIST.!!!




Nu ska jag göra mig klar....klä på mig efter duschen, få ordning på håret, köra till mamma och pappa, sen jäkla ska här jobbas...äntligen sista veckan....3 arbetspass kvar.....sen SEMESTER!!!!!!

kram kram

Kommentarer
Postat av: rebecca

Va fin du e , ja Joackim oxå, grattis än en gång vännen. kram

2009-07-13 @ 09:49:21
Postat av: Maria

Tack tack! Kram

2009-07-13 @ 21:17:00
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Mia

Va fin din blogg blivit!! Du har verkligen blivit värsta datafreaket! :) Blogg o facebook expert! :)

2009-07-14 @ 18:41:20
Postat av: Maria

Ja den har blivit fin men det är Susanne som gjort det åt mig, jag fattade ingenting.

2009-07-14 @ 20:53:35
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0