Deppigt!

Idag har det varit en sån dag...då allting har känts trist och tråkigt!
Kunde nästan lika bra jobbat...känns inte som semester...2 veckor har gått ...regn, blåsigt, 1 dag vid sjön.....va F-N e´ det för sommar?????

Måste städa....skit överallt ....tvättkorgen överfull.....diskbänken svämmar över......

Har bara hunnit städa halva huset.....fin/tv rummet har fortfarande matbordet snett över hela golvet....den ena hyllan står på trekvarts.....sen eletrikern va här....får ta det imorgon om det finns tid, kan ju inte flytta dessa tunga möbler själv...!!!!

Tvätten har bara hunnits med 2 maskiner.....blåsten har gjort att det har flygit och farit i trädgården...men det blev torrt....

Disken tog sin lilla tid...typ hela förmiddagen.....(skämt).... Bakade sockerkakor också.

Fikade med svärföräldrarna i em.
Kände att vi behövde komma ut så jag och barnen körde till Monica och Emmy.
En dos Emmy bus sen mådde man lite bättre. Isabelle fick en massa kläder av Monica som hon inte kunde ha längre.

Sen blev det kvällsmat...fläskfile, pommes och god sås....mums.....
men humöret e´ ändå nere....nåonstans på botten.....

Körde till Willys och handlade lite till min fest nästa helg....behövde vara själv ett tag kände jag och rensa huvudet....
väl framme på Willys så var mycket av det jag skulle ha slut...så TYPISKT....får bli en runda till nästa vecka.....

Nu e´ varorna inpackade....vi ska snart fika....med jag känner mig fortfarande bara tråkig....nere....

Jaja...i morgon är en annan dag.....

trevlig hela alla

Kram kram

Kommentarer
Postat av: sussi

snäckan..inte du som satt delad tur, vi byte lite i schemat för det e tydligen nån form av trivselkväll eller nåt så vi behövde vara tre den kvällen....så det e helt o hålet mitt eget fel...puss på daj

2009-08-04 @ 10:17:42
URL: http://susannemars.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken tur, hade ju vart taskigt annars! Är allt som vanligt i övrigt? Kram

2009-08-04 @ 15:08:22
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0