Badkar = tvättkorg!

Vi har ett konstigt sätt här hemma i vår familj...
när kläderna är smutsiga lägger vi dem i badkaret!
... tvättkorgen e´ ju i tvättstugan...och dit e´ de ju så lånnngggggttttt att gå ...NOT !!!

Om jag inte tvättar i vecka så är badkaret fullt till helgen...
och då ska man springa där några varv fram och tillbaka för att sen sortera och lägga i maskinen !

Är det kanske enklare att bara sätta på kranen i badkaret och tvätta där?

Nåt att tänka på !!

Man sparar ju både på ström och på mina stackars ben..hihihi

Annars får jag kanske helt enkelt ta in tvättkorgen i badrummet....
eller uppfostra familjen (inkl mig) bättre !!!



Ha en bra dag!

Kram kram


Ingen kan vara nere med en ballong!
Källa: Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: sussi

inte funderat på att ha en tvättkorg me hjul som du kan rulla mellan badrummet o tvättstugen???hehehe

2009-07-08 @ 22:22:59
URL: http://susannemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0