Alexanders natt!

Min käre son har en förmåga att prata i sömnen!
För ett tag sen var vi iväg och fiskade... utan större framgång!

Så när jag gick till sängs började Alexander prata.

Alexander : - Jag vill inte fiska mer !

Mamma : - Nej, du ska sova nu.

Alexander sätter sig upp i sängen och letar runt i täcket.

Mamma : - Vad gör du?

Alexander : -Var e´  fisken ?

Mamma : - Vi fick ju ingen !

Alexander : - Nej ja vet , det blev inget napp. Men om vi hade fått det var skulle då fisken vara ?

Mamma : -ja inte här i sängen. Go´natt !

Alexander lägger sig ner och fortsätter sova.

Nästa morgon är han lyckligt ovetande om nattens samtal och blir smått sur när jag nämner det.

      

Kram kram




En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Källa Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0