Helg igen!

Lördag...jag  jobbade 7.30 -16.00. Så jäkla varmt...


Vädret  toppen, barnen har varit  i poolen ..så skönt!!!! Isabelle hade varir med kompisar vid Gyllebosjön och badat.


Har varit på  30 + 30 + 2 års fest!

Det är min bästis Helena    och Oskar  och lille Hugo  som hade fest!

Vi  var i deras trädgård i tält...så jättekul var det...god mat och roliga människor.  Vi var kvar till 00.00 ca för....

Idag söndag var det jobb igen 7.30-13.00.
Efter det har jag mest städat över lite här hemma....
Sitter här och undrar om vädret ska hålla.....jag ska ju köra till Kristianstad ikväll....

Scotts spelar på Kristianstad dagarna....



Håller alla tummar jag har att det blir av!!!


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0