1-årig bröllopsdag!

   Idag 12 juli har jag varit gift i 1 år....hjälp... vart tar tiden vägen????


                         

Det känns inte som om det skulle gått ett år sen vi försökte lura vännerna till ett födelsedagskalas....
de flesta hade redan listat ut vad som var på G!!!!
Inte brukar vi fira med släkten på en lördag...   varför ska moster komma som inte är bjuden annars?...   klockan 3 vad e´ det för tid?...   ja...tankarna och frågorna va många!!!!

Men bröllop blev det i varje fall, med alla nära och kära...  och så lyckat det blev...god mat, goda vänner... min stora dag blev just som jag önskade... litet, mysigt, alla kände alla.....alla hann prata med alla....osv. Helt enkelt  KANONBRA!!!!



                             

Familjen Bengtsson        med våra föräldrar             mormor och farmor


Till hjälp hade vi mina fantastiska  jobbekompisar ....

                       

Madde och Mia serverade....                 Lukas fotograferade...


Min fina brudklänning fick jag sydd i Simris, Buketten gjorde Emelie (Österlens binderi), och håret fixade jag själv....

                                                 

Ja Idag får här firas - 1 år som Fru Bengtsson!

                



Kram kram

Kommentarer
Postat av: rebecca

Grattis än en gång hjärtat hoppas att ni får en bra kväll!!!

Massa kramar!!

2009-07-12 @ 16:50:55
Postat av: Maria

Tack så mycket! Det ska vi ha!Kram

2009-07-13 @ 21:18:20
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Mia

TACK för att vi fick vara med på er stora dag!!! GRATTIS!

2009-07-14 @ 18:39:42
Postat av: Maria

Tack själv för all hjälp, du vet att jag ville ju ha er med på min dag! Kram

2009-07-14 @ 20:54:40
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0