Semestern är slut!

Jaha då har dessa fyra veckor gått!
Har man gjort det som var tänkt?

- ovanvåningen- japp den e nästan klar!!!!!!
- stranden - (Isabelles önskemål) 2 gånger...inte riktigt uppfyllt tycker jag !
- bada- har inte hänt....bara i poolen hemma ( men det var innan semestern)
- sola - inte mycket
- minigolf (Alexnaders önskemål) - YES
- Kulla - japp...Scotts och Perikles
- grisfest i Dungen- ja...men det var kanske inte så kul på slutete men men...

Ja som Ni själva vet så har det ju inte varit något semesterväder denna sommar....trist, regnigt osv.

Men vi har ju som sagt var fått mycket gjort på ovanvåningen.

Imorgon är det ny vecka....jag börjar min lediga måndag med att jobba extra...lika bra att komma igång, behöver få in lite flyt!
Jag tycker ändå att det är ganska skönt att komma igång igen, få in rutiner igen, barnen i säng i tid (förhoppningsvis...sonen e svår med det)...men det ska väl bli bättre.

I höst ser jag fram emot mysiga kvällar med levande ljus och bra filmer på tv:n.
Få klar trappan och räcken , köpa sängar mm så att vi kan flytta upp INNAN JUL....
Umgåa med alla fina vänner vi har....

Jaha...det var detta årets semester då alltså.....jag tror att vi har mycket att ventilera på jobbet nu när alla e tillbax. Rebecka är tillbaka från mammaledigheten osv så det ska bli kul att komma igång..känns som jag säger det ofta i detta inlägget...vet inte om jag försöker övertyga mig själv om att det e ok att semestern e slut..haha

Trevlig kväll allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa alla så gott från mig =)

2011-08-21 @ 18:02:08
URL: http://plottify.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0