DÖ SILL!

Då är första arbetsveckan efter semestern avklarad...och jag känner mig som en dö sill!!!!
Trött...skulle kunna lägga mig nu...men klockan e ju bara 20.10...får allt vänta lite!
Lönen kom idag...jag såg den....Räkningarna e betalda....och så var det puts borta...haha...alltid lika kul!!!!!

På söndag ska vi fira lillebror Martin och hans Josse så imorgon bär det iväg på presentjakt.....spännande!
Nä minsann...nu har jag en son som behöver sitta vid datorn!!!! Ok....

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Karina

Det där med lönen är exakt detsamma här kan jag säga , den kom -den sågs - den försvann - så kan man väl sammanfatta denna månads lön ja. Trist som fan då man behöver köpa höst/vinterkläder till töserna.

2011-08-26 @ 21:11:09
Postat av: Maria

Exakt....dubbel lön och jobba halvtid skulle man gjort..hihi...önsketänkande

2011-08-27 @ 08:39:25
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0