favorit i repris....

" De som tror att de inte har tid med fysisk aktivitet måste förr eller senare avsätta tid för sjukdom."

     Edvard Stanley (1826- 1893)

ja som ni kanske förstår har jag äntligen fått tummarna loss och varit på Friskhuset igen....
var nog i nov sist....

Skönt var det och så smidigt att man kan komma när man vill mellan 7-21 tror jag.
Idag var jag där dock ensam mellan 7.30 och 8.30...kom 2 st när jag gick....
men det känns skönt att komma igång igen!

Har varit ledig idag...och ska vara det tills tisdag kl 12.30...är det tänkt!!!

Så skön kväll på er alla!
Blir nog lite tv nu...En plats i solen har jag fastnat för....tv8 eller kanal 8 eller vad den heter...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0