Dagen har nått sitt slut...för mig i varje fall

Idag har jag jobbat 8-16.30.
Isabelle var hyfsat bra så hon har varit iväg i skolan..allt har fungerat bra för henne. Pigg och gla´när hon kom hem. Så skönt att se henne le ...
Efter jobb blev det till att hämta barnen på fritids, laga kvällsmat och sen på möte 18.30 på dagis/Fritids.
Var ett lugnt möte och drog inte ut på tiden. Jag var sekreterare ikväll för ord. var förhindrad. Ganska kul att gästspela så ibland...men är nöjd med de åren jag var sekreterare....det räcker så här ibland.
Körde hem igen vid 20.15 ...11 minus ute då!!!!! Kallltttt!!!!!!!

Blev lite läsning och nattning...sen har jag renskrivit protokollet från mötet och mailat sekreteraren och dagis. Fixat en lapp som skulle upp om möten, och fyllt i en ny inkomstuppgiftslapp nu när Isabelle ska sluta fritids.

Känns som dagen flytit på bra och nu bara kallar sängen på mig.....
och jag lovar att jag ska alldeles strax krypa ner...
Joakim är en sväng i Löderup...barnen sover...så inget hindrar....så skönt!

Undrar så om den här snöstormen ska kommma??????
Hoppas inte ...jag börja jobba 6.45 både onsdag och torsdag så jag slipper gärna snön!

Ha nu en skön kväll och vecka....det tänker jag ha!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, endel dagar är långa. Åkte själv kl 06,30 imorse till jobbet. Kom hem NU 22,18. Jobbat delad tur idag. Men ville inte åka hem på timmarna pga snöovädret. Här snöar det och blåser rejält. Fick sopa fram bilen ur en snöhög nu ikväll. Smygköra hem. Skönt att vara hemma. Ledig ifrån jobbet imorn, men har endel att göra ändå. Hoppas du får en god natts sömn. / Sov gott, Suss!

2010-01-27 @ 22:23:43
Postat av: Maria

usch ja fy...vissa dagar känner man att man lever. Njuta av din lediga dag...tyvärr har man alltid måsten att göra då! Kram

2010-01-28 @ 07:32:55
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0