jag har en fråga???

BLIR BARNEN NÅNSIN FÖR STORA FÖR ATT MAN SKA TYCKA ATT DE ÄR SÖTA NÄR DE SOVER?????

Jag kan tycka det är mysigt att sitta och titta på barnen när de sover, ser så lugnt och fridfullt ut!

Jaja....ny vecka ....innebär MYCKET JOBB!!!!!!
Flytet på jobbet ska vara klart den siste september....shit....

så denna vecka jobba jag extra 18 timmar för att få ihop till flytet.
Det blir en tuff vecka, måndag kväll, tis heldag, onsdag heldag, tors delad tur och fred heldag....

Jobbar mycket med Rebecca denna vecka så det ska säkert gå bra...kännsmycket bara nu innan...men men....har ju något att se fram emot oxå...HELGEN!!!!!

På lördag e´det fest!!!!!!!
Då ska vi till Marina på förfest sen blir det Tingvalla med Scotts.....
F-N vad kul vi ska ha det!!!!!

Nä tillbax till idag....nu ska här fixas och donas här hemma, in och träna och sen då jobb!!!!

Så tjingeling på er...nu har jag inte tid att sitta här mer!!!

trevlig vecka!

kram kram




Kommentarer
Postat av: Susanne

Morgon! Små barn är ju hur söta som helst. Kommer du ihåg när dom var bäbisar??? Sedan så ändrar dom sig lite. Våran lill kille (snart 4 )är fortfarande barnsöt, medans 17-åringen, hon är mer vuxen fin. Men i föräldras ögon är barn nog fortfarande fina trotts att dom skulle vara över 50+ haha. Ah vilken rolig helg du kommer att få.Är ledig idag. Här skall städas oxå. Även fixa urnorna ute. Vilket underbart väder vi har. Ha en bra dag./ Suss

2009-09-21 @ 08:31:20
Postat av: Maria

Mina barn e snart 8 och 1o 1/2 år men dom e ju fortfarande mina små gryn....

Bäbisar....tänk om man kunde få ha en baby alltid...små söta .....

Ha en skön dag och ta det lugnt efter jobbehelgen. Kram

2009-09-21 @ 08:55:06
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tänk att alltid ha en liten bäbis att lukta på!. Den lukten slår ALLA dyrbara parfymer haha. Har en tjej emellan (15) oxå.Brukar få tala om att det är samma "Gubbe" till alla sötingarna. Lill killen är allas "guldklimp" (lite bortskämd får nog erkännas). Men man får inte säga liten till honom. Assar(heter Alex, men han kan inte säga det) stor kille, mamma. Säger han när jag glömmer av mig. Och ser strängt på mig. / Suss

2009-09-21 @ 12:48:00
Postat av: Annica

Barnen kommer nog alltid att förbli söta då de sover! Ljuvligt att bara sitta o titta på dem som du skrev!



Hoppas veckan flyter på bra trots allt o att ni får en rolig kväll på lördag!!!

Kram

2009-09-21 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0